Te heet om te wandelen, dus tijd voor een update - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Esther - WaarBenJij.nu Te heet om te wandelen, dus tijd voor een update - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Esther - WaarBenJij.nu

Te heet om te wandelen, dus tijd voor een update

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

17 Juli 2012 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal!!

Hier alweer een update, want we zitten aan het water bij een lodge waar ze weer wifi hebben!

Eergister 5 x de waterglijbaan door de jungle gedaan. Maar 5 x, zul je je afvragen? Als je elke keer weer de berg op moet lopen (waarom geen roltrap in de jungle), dan is het glijden leuk, maar de rest...... Tijdens het glijden wel de nodige blauwe plekken opgelopen, door het bijna uit de bocht vliegen wat niet echt zachtjes gaat :) Maar wel erg veel gelachen!!

S avonds een geweldig uitzicht bij de sunsetba, zal zo even de foto uploaden.

Daarna naar onze nieuwe locatie bij Palo Verde. Erg mooie accommodatie met kleine huisjes. S middags een floatingtour gedaan op een rubberboot in de rivier en weer veel dieren gespot. Daarna vroeg naar bed, want elke ochtend half 7 op, hakt er toch in....

Vandaag een boottocht door de mangrove. Prachtig weer, lees 'te heet', en lepelaars, pelikanen, wulpen, krabben, fregatvogels, fluiteenden en een krokodil gezien. Zal ook even daarvan een fotootje uploaden, want dat mooie plaatje wil ik jullie niet onthouden ;)

Verder laat maar weer horen hoe het bij jullie is. De planten geen water hoeven geven is natuurlijk top!

Groetjes Es

• 17 Juli 2012 - 05:37

Sandy:

Hey Esje,
    Wat een mooie fotoos ziet er heerlijk uit,wij kunnen hier ook wel zon gebruiken,ben nu wat aan het ypen en moet bijna een lamp aandoen zo donker is het haha!!! Regen regen hier,maar ze beloven dat het volgende week ook heet word hier we houden de moed erin!!!
    Je bent goed sportief bezig met het glijen en ook nog wat hardgelopen of is het te heet voor???
    Heel veel fun nog daar!!!!

Lieve groetjes Sandy

• 17 Juli 2012 - 07:06

Lucienne:

Hoor wel, het is er naar..........

• 17 Juli 2012 - 10:28

Nicole:

Daar wil je toch niet zijn..... Gatver! ;)

• 17 Juli 2012 - 12:54

Mieke:

He Es, het klinkt weer allemaal geweldig, zou bijna jaloers worden... Hier is het idd @#$%^-weer. Maar ach, wij slapen lekker uit 's morgens hihi. Zodra de foto's klaar zijn ben je van harte uitgenodigd om weer een keertje aan te schuiven. Geniet ze en tot gauw!! Groetjes, Mieke

• 17 Juli 2012 - 17:38

Ilona:

Oh, lekker joh, hier bewolkt en regen.
    Joppe de 1e vierdaagsedag overleefd.
    Klein buitje regen. Wel last van zijn knieen, net zoals vorig jaar, dus of hij de 2e dag gaat halen is weer afwachten.
    Geniet maar lekker! Daarna nog ff lekker lounchen in Scheveningen.
    See you!
    Gr. Iloon

• 17 Juli 2012 - 20:42

Mam:

hallo die Esther

Wat een ervaringen allemaal
    Hier is de 4 daagse begonnen. Nee nee ik loop niet mee. Ik kijk en moedig aan. Dit is ook belangrijk.
    Het weer is af en toe beter.
    Alles okay.

groetjes en liefs