Ola! - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Esther - WaarBenJij.nu Ola! - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Esther - WaarBenJij.nu

Ola!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Juli 2012 | Costa Rica, Manuel Antonio

Hallo weer allemaal!!

Wat vervelend dat het nog steeds slecht weer is in NL...
Ik hoop voor jullie dat het snel beter wordt!

Eergister op krokodillensafari geweest op de Tarcoles. De lokale gids heeft de krokodillen gevoerd en daar heb ik echt een vette foto van :) Helaas niet op mijn mobiel, dus die miet nog even wachten.

Gister niet met de groep meegeweest naar Corcovado. Het was 6 uur reizen heen en 6 uur reizen terug voor een wandeling van 3 uur. Oke, ze hebben een tapir en 2 andere soorten apen gezien, maar dat zou mij de reis niet waard zijn.

Wat ik dan heb gedaan? Ik ben s ochtends baar parj Manuel Antonio gegaan. Daar krabben, luiaards, wasbeertjes, vogels, vlinders en apen gezien (2
soorten) en heerlijk op de bountystranden gelegen... Mijn spullen heb ik gewoon op het strand kunnen achterlaten, omdat er op sommige stranden geen mens te bekennen was!! Zal een foto uploaden zometeen!!

S avonds heerlijk bij een restaurantje met geweldig uitzicht mijn boekje gaan lezen, cocktails gedronken en heerlijk gegeten! Toch echt wel lekker zo'n dag alleen reizen.

Vandaag met de groep naar hetzelfde park geweest, maar nu nog veel meer op de stranden gelegen en wat minder dieren gespot. Goed bijgekleurd vandaag, dat wel!!

Nu uit eten en morgen dan eindelijk de canopytour! Aan een kabel door de jungle glijden, geweldig !! S avinds gaan we op de catamaran dolfijnen spotten maar vooral heerlijk relaxen en wijntjes drinken op een boot :) :) :)

Lieve groetjes en tot de volgende keer maar weer!

Kus Es

• 20 Juli 2012 - 07:54

Lucienne:

Zag de weerverwachting van costa rica, en ook daar komt regen aan. Wat naar...
    De voorspelling voor hier is droog en 25 graden, dus het gaat helemaal goed komen. Geniet jij nu maar heerlijk van je welverdiende vakantie en uitstapjes, zonder je zorgen te maken over ons. Haha!

• 20 Juli 2012 - 13:36

Sandy:

Hey hey,

Ja had je filmpje ook gezien helemaal geweldig lekker relaxen das toch heerlijk!!!!
    Het mooie weer komt echt hier vanaf zondag is belooft maar vandaag is het ook best aardig geweest!!! We waren naar Cuijk geweest om naar de vierdaagse te kijken was echt kei leuk en gezellie, vanavond ga ik ook nog eens terug om te feesten jippie!!!
    Jij veel plezier met je dolfijntjes en die foto van de krokodil houden we nog te goed hé!!!!

Dikke knuffels Sandy

• 20 Juli 2012 - 16:26

Nicole En Roos:

He hoi,
    Ook wij zijn de vierdaagse gaan kijken in Cuijck en inderdaad prima weertje. Wordt alleen maar beter hier. Dus als je volgende week terug komt is het zo'n 25 graden. Prima toch! Geniet ze nog en tot snel maar weer.
    ps: voornemen voor volgend jaar: vierdaagse lopen!

• 20 Juli 2012 - 20:50

Mam:

Hoi Hoi

Het weer wordt beter.
    Wanneer jij weer terug bent schijnt
    de zon.
    De 4 daagse zit er weer op.
    leuk verslag op de TV.
    Morgen de fam. op visite. Verder alles okay.
    liefs Mam