Eindelijk genoeg bereik :) - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Esther - WaarBenJij.nu Eindelijk genoeg bereik :) - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Esther - WaarBenJij.nu

Eindelijk genoeg bereik :)

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Juli 2012 | Costa Rica, Fortuna

Hallo lieve lezers :)))

Eindelijk genoeg bereik om hier iets achter te laten. Een klein bericht, want het moet op mijn mobiel :(

Costa Rica is een prachtig land! Veel groen, mooie aparte dieren en ontzettend veel vriendelijke mensen.
Ondertussen hebben we een prachtig blauw kratermeer gezien, salsales gehad, cacaoplantage bezocht, een nachttocht gemaakt en oa een taratula gezien (speciaal voor Mo: Ik heb de slang gespot!), geraft op de Sarapiqui, een hangbruggentocht gelopen en vandaag een boottocht gemaakt over de rio frio, inclusief kaaimannen, apen, vogels, leguanen en hagedissen. Zal zo even een fotootje proberen te uploaden.....

Verder altijd interessant: de groep.
Faye, een leuke nijmeegse basisschooljuf,
Lieke, een leuke brabantse orthopedagoge
Lonneke, erg gezellig, gaat ook mee met de verlenging
Esther, naamgenote, basisschooljuf, ook leuk
Els, oudere basisschooljuf, pittig, recht voor zn raap, erg leuk
Jelline, psychologe, klein vrolijk meisje
Christien, basisschooljuf, leuk lief poppetje
Kirsten, vrolijk, leuke en ook basisschooljuf
Nienke, fysiotherapeute, tekens van autisme, maar niet onaardig.
Zo en nu de mannen.....
Jeroen, leuke jonge vriendelijle legerman uit geysteren
Sjors, ietwat lompe, maar leuke meubelstoffeerder uit broekhuizen
Frans, oudste man, zelfstandig aannnemer
Ivo en Ronald, twee twentse broertjes, vrolijk
Hugo, vrolijke jongen, doet iets met dozen...?
Jaco, doet electronica voor machines, leuke gast, gaat ook mee met de verlenging
Bart, een economieleraar, ik zou bij hem de boel afbreken, mijn god wat is hij saai, gaat helaas ook mee met de verlenging....
Mark, onzekere biologieleraar, wel schetig, Faye en ik vroegen aan hem om te helpen met een spin, bleek zelf bbanger te zijn dan ons.... Gaat ook mee naar de verlenging, en weet veel van planten en dieren, dus prima!
Ferdinand, een duidelijke autist met ontevreden trekjes.... Besloten hem maar een beetje links te laten liggen, gaat me tot nu toe goed af :)

Morgen gaan we naar de hotsprings, misschien op een paard, maar mij kennende gewoon te voet :))

Verde al netjes 1x gerend en morgen of overmorgen staat dat weer op de planning.

Geen idee of en wanneer ik weer kan updaten, maar ik ben al blij dat dit gelukt is, want de verbinding is heeeel vaak weg.

Heeeeeel veel lieve groetjes,
Es

  • 11 Juli 2012 - 23:55

    Esther :

    PS MAM : Hoop op meer verhaaltjes, maar dat ligt aan het internet ;) Doe mijn best. Geen bericht is goed bericht :) KUS!

  • 12 Juli 2012 - 05:08

    Lucienne:

    Klinkt allemaal goed. Geen mensen uit OSS? Jammer! Geniet maar lekker verder...
    Groetjes uit een koud en regenachtig Boxmeer. Lucienne

  • 12 Juli 2012 - 06:09

    Sandy:

    Hey Esje,

    Had jullie mam gisteren nog gezien en ze vertelde dat je bijna geen verbinding had!!!! Fijn dat het nu toch gelukt is!!! Je hebt alweer veel gezien en de groep is ook oké zo te lezen je hebt er altijd mindere types in zitten maar dat hou je toch..
    Mooie fotoos hoor op facebook ook haha!!!
    Ben benieuwd of je nog wat kunt schrijven hier we zien het wel hier of op facebook!!!!
    Veel plezier nog!!!!

    Groetjes uit ook regenachtig Duitsland!! Sandy

  • 12 Juli 2012 - 06:16

    Mam:

    Ha die esther

    Leuk iets te horen en te lezen.
    fantastische groep merk ik
    Hier is het 19 gr. en reeeeeegen
    maar ik heb een mooi kasteeltje in de jan petersstr.
    tot de volgende ronde.
    liefs mam xxx

  • 12 Juli 2012 - 07:48

    Monique:

    Hey Es,
    Fijn om iets van je te horen. En natuurlijk ben jij de beste spotter van de groep met alle ervaring die je al hebt opgedaan in Afrika.
    En ook prettig dat er weer iemand in de groep zit waar je een beetje over kunt zeuren. Dat is altijd goed voor het groepsproces...
    Ik weet niet hoe het bij jullie met het weer is, maar hier lijkt het wel regenseizoen.. Maar gelukkig gaan we morgen op vakantie naar....jawel, naar de ardennen. Het is zuidelijker, dus waarschijnlijk beter weer (zonniger!)
    Liefs Monique (en natuurlijk een knuffeltje van Jip)

  • 12 Juli 2012 - 11:08

    Ilse:

    Echt een geweldig land he:-))) jullie hebben al veel prachtige dingen gezien zo te lezen.
    Geniet er van meid.
    X ilse

  • 16 Juli 2012 - 11:28

    Tresie:

    Ha die Es,
    Wat een gemêleerd gezelschap en wat veel onderwijspiepeltjes weer. Jouw verslagjes doen me naar mijn CR-fotoalbum grijpen om mijn eigen herinneringen weer op te halen, zucht, wat een geweldig land. Geniet van al het moois en blijf ons door je verslagjes laten meegenieten.
    Groetels,
    Tresie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo allemaal! Mijn reizen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 18383

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Rijke Kust alias Costa Rica!!

28 April 2012 - 07 Mei 2012

En nog maar een weekje weg :)

28 December 2011 - 05 Januari 2012

Hurghada, Egypte

09 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Van Delhi naar Beijing!

Landen bezocht: