Een beetje laat: Gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther - WaarBenJij.nu Een beetje laat: Gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther - WaarBenJij.nu

Een beetje laat: Gelukkig nieuwjaar!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

02 Januari 2012 | Egypte, Hurghada

Hallo allemaal!!

Weer erg leuk om jullie reacties te lezen!
Hier schijnt de zon weer volop, dus vandaag wordt weer een goede dag om in de zee visjes te spotten!
Het oudnieuwfeest was erg leuk. Het hotel had een grote tent helemaal aangekleed (inclusief balondecoraties, maar erg amateuristies vergeleken met wat ik gewend ben :) ). Een gigantisch buffet stond klaar en daarna volgde er een buikdanseres en een traditioneel geklede man die danstte. De nodige rum-cola later was het opeens 12 uur en toen lieten ze de balonnen los, die al een hele tijd in een net boven de dansvloer hingen. Daarna zijn we naar buiten gegaan, maar er was geen vuurwerk! Dat kennen ze dus bljkbaar niet hier (of zouden ze bang zijn dat het lijkt op aanslagen??) Dus wij weer naar binnen waar de dj zijn plaatjes draaide (oa Modern Talking en Michael Jackson, eighties revival party met veel russen, haha). 7 Van onze groep wilden nog even gaan stappen, maar ik ben met Loes, Mieke en Nirmala lekker bij de bar gebleven en gezorgd dat de hoofdmanager (Duitser) onze eindtijd van all inclusive iets verlengde :)
Hoe dan ook om 3 uur draaiend in mijn bedje... De dag daarna heb ik niet veel gedaan, behalve dan natuurlijk de nieuwjaarsduik met mijn unoxmuts (heeeel belangrijk). 2012 is daarom prima begonnen. 's Middags de citytour door Hurghada. Gelukkig was dit een gratis excursie want het bezoek aan de kerk (een betonnen gebouw met banken en afbeeldingen van Jezus), de moskee (waar je niet in moct en mannetjes best voor jou een foto binnen wilden maken voor geld) en het aquarium (ongeveer 10 kleine aquariumbakken in een donkere gang) waren niet et hoogtepunt waar je op zat te wachten. Daarna mocht je nog even vrij shoppen, maar ik ben met de 4 mannen uit onze groep maar even wat gaan drinken (vruchtensapje, want de avond ervoor had er goed ingehakt..). 's Avonds hebben Nirmala en ik besloten niet mee te gaan uit eten en te stappen, zodat we vandaag erg fit zijn :) Ook Mieke besloot op het laatste moment niet mee te gaan, dus we hebben met z'n drieen lekker in het hotel gegeten en bijgekletst over de belangrijke dingen in het leven. Om 23 uur lag ik lekker in mijn bedje en vanmorgen om 9 uur was ik fris bij het ontbijt.
Ik geloof wel dat het stappen leuk was geweest, want er zaten er vanmorgen maar enkelen bij het ontbijt met hun zonnenbril op :)
Dadelijk dus nog even snorkelen en dan vanavond heeeeel vroeg naar bed, want om 1 uur gaat de wekker om naar Cairo te gaan. Heb er ongelofelijk veel zin in!! Tuurlijk kom ik weer totaal uitgeput terug van deze vakantie, maar wel heerlijk ontspannen en ervaringen rijker. En inderdaad (Lucienne) in de zon liggen kan altijd nog! Ik verkleur al aardig ook al lig ik bijna niet in de zon bij het zwembad. Jammer dat ik over 3 dagen alweer mijn truien en lange broek aan moet....
Jammer dat het in NL regent, het had beter heel koud met een zonnetje kunnen zijn... Ik zie het donderdag wel weer!
Zo, nu even op FB kijken.

Groetjes Esther

  • 02 Januari 2012 - 09:22

    Yvette:

    Hey Meid,
    De allerbeste wensen voor 2012!
    En nog heel veel plezier!! Donderdag is nog heel ver weg ;-)
    Groetjes,

  • 02 Januari 2012 - 09:25

    Lucienne:

    Goedemorgen, ook jij de beste wensen.
    Even een vraagje, ben jij de gelukkige bezitter van een postcode lot? Want volgens mijn gegevens hebben de bewoners van de Jan Petersstraat,
    € 450,00 per lot. Zou toch een mooie meevaller zijn. Kun je misschien alsnog met het vliegtuig naar Cairo. Haha! Nog veel plezier. Groetjes uit een eventjes droog Boxmeer

  • 02 Januari 2012 - 10:54

    Ilse:

    Hey Es,
    Voor jou ook een gelukkig 2012! Zo te lezen ben je het jaar goed genietend begonnen, ga zo door!!! Geniet ze nog even daar!
    Xilse

  • 02 Januari 2012 - 11:51

    Sandy:

    Hey esje,

    Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar het mag nog haha!!!
    Leuk joh jullie oud en nieuw feestje tuurlijk was het toch veel gezelliger in jullie tent haha, en verstandig dat je niet was wezen stappen de volgende dag!!!!
    Wens je nog veel plezier de komende dagen!!!!

    Greotjes Sandy

  • 02 Januari 2012 - 15:10

    Mam:

    Zalig Nieuwjaar nogmaals en volgens je reisverslag is het ook dit jaar weer goed gestart.
    Fantastisch !!!! Ik ben vanmorgen in Nijmegen geweest en het ging prima.
    Ik ben nieuwsgierig hoe het snorkelen is gegaan vandaag. Het is hier 8 graden en bewolkt dus veeeeeeeeeeel beter dan vorig jaar.Groooooot nieuws is er ook. Deze keer goed nieuws want de familie wordt weer groter. Cindy is in verwachting. Ze verwacht de baby rond 6 juli. Leuk he.

    groetjes en liefs Mam

  • 02 Januari 2012 - 15:21

    Judith:

    ja , in egypte wil ik ook de nieuwjaarsduik wel doen, lekker warm water. Leuk dat in de groep meer mensen zijn die af en toe iets anders willen doen.

  • 02 Januari 2012 - 16:22

    Debbie:

    Hey Es!
    De beste wensen voor 2012! Jij begint het in ieder geval super goed daar zo te lezen ;) Herrlich! Geniet nog lekker!
    x Debbie

  • 02 Januari 2012 - 16:56

    José:

    Hoi Esther,

    Ook van mij een hééél gelukkig 2012!
    Geniet nog maar lekker, maar zo te lezen lukt dat heel goed.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Hurghada

Esther

Hallo allemaal! Mijn reizen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 850
Totaal aantal bezoekers 18389

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Rijke Kust alias Costa Rica!!

28 April 2012 - 07 Mei 2012

En nog maar een weekje weg :)

28 December 2011 - 05 Januari 2012

Hurghada, Egypte

09 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Van Delhi naar Beijing!

Landen bezocht: