Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Delhi, India van Esther - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Delhi, India van Esther - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 Juli 2011 | India, Delhi

Hallo allemaal!

Na een best korte reis ben ik veilig aangekomen in India! (@ Monique: ze hadden weer Amarula in het vliegtuig...)De nacht was ongelofelijk warm en de airco weer net te koud, dus echt lekker slapen gaan we komende nacht pas doen denk ik....(hoop ik).
De groep is een leuke mengeling van mensen waarvan de helft, natuurlijk, uit het onderwijs.
Nu heel kort even de tijd om te internetten (gratis in het hotel), want zo dadelijk gaan we Delhi in en gaan we een stadstour maken. Vanavond met z'n alles uit eten, blijkbaar een of andere schotel met allerlei hapjes, iets Indiaas in ieder geval. De darmen zijn nu in ieder geval nog oke!

Groetjes en wie weet tot gauw weer!
Esther

• 10 Juli 2011 - 04:55

Lucienne & Frans:

Mooi om te horen dat de reis goed verlopen is. Op na de bezienswaardigheden. Veel plezier.
    Groetjes uit Boxmeer, met al heel mooi weer om 6.55 uur.

• 10 Juli 2011 - 05:43

Sandy:

Super toch je bent er joepie, nu gaat je avontuur beginnen!!! Wens je heel veel plezier toe!!!!
    En tot snel weer eens!!!

Liefs Sandy

• 10 Juli 2011 - 09:48

Ellen:

Hoi Es,

Heel veel plezier daar. Geniet ervan en succes met de darmen!
    Groetjes uit Sambeek

• 10 Juli 2011 - 19:59

Nicole:

He zussie, oke so far so good! Wij zijn niet via de mail te bereiken. smsén gaat wel! Heel veel plezier daar nog en genoeg drinken he!!!!!! ;)
    groetjes Ons

• 11 Juli 2011 - 11:19

Ilona:

Oefff, gelukkig veilig geland....
    Veel plezier! we horen weer...
    xxxx P.S. Ga op de valreep met Joppe nog een paar daagjes naar de buren
    in Oostenrijk.