Morgen van Delhi naar Beijing - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu Morgen van Delhi naar Beijing - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

Morgen van Delhi naar Beijing

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 Juli 2011 | Nederland, Boxmeer

Hallo allemaal,

Morgen vertrek ik naar Delhi om vanuit daar te reizen door India, Nepal, Tibet en China. Mijn tas is op dit momen 18 kg, dus dat vind ik heel erg netjes, ook al vindt de organisatie dat ik er maar 15 mee mag nemen...
Dus op naar de landen met prachtige paleizen, mooie tempels, indrukwekkende natuur, maar ook met diarree en ongedierte. Gelukkig ben ik niet zo heel steriel en zonder smetvrees, dus dat gaat helemaal goed komen. Geen idee of ik tijd heb om te internetten, maar anders komt het hier te staan!
Groetjes en een hele fijne zomer! (hopelijk is het bij jullie net zo mooi als bij mij!)
Esther

  • 08 Juli 2011 - 15:40

    Nicole:

    He Es,

    Nou...., heel veel plezier. Beetje opletten en vooral genieten! Tot op schiphol! Doei

  • 08 Juli 2011 - 16:44

    Pien:

    heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in al die landen waar je heen gaat ( en als je leuke aziatische man ziet niet meteen gaan kwijlen ;))

    dikke kus van mij (ook wel je allerliefstenichtje genoemd!!!)

  • 08 Juli 2011 - 17:24

    Ilona:

    Hé Es,

    Een hele goeie reis en veel plezier!
    Net zoals vorig jaar ben ik weer heel nieuwsgierig naar je belevenissen.
    Dus laat wat van je horen!
    Groetjes uit Middelaar!

  • 08 Juli 2011 - 20:18

    Lucienne & Frans:

    Hee meisje, nu al? Ik zou zeggen ga onwijs genieten, maar dat kan ook niet anders. Jammer dat we geen tijd meer hadden voor de foto's...maar nu is alles nog meer een verrassing. De Katmandu kwikstep kennen we allemaal, als we er ooit geweest zijn. Hele fijne reis en voor straks kom weer goed thuis. Heel veel plezier, we zullen je blog volgen. Groet Frans en Lucienne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo allemaal! Mijn reizen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 18385

Voorgaande reizen:

06 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Rijke Kust alias Costa Rica!!

28 April 2012 - 07 Mei 2012

En nog maar een weekje weg :)

28 December 2011 - 05 Januari 2012

Hurghada, Egypte

09 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Van Delhi naar Beijing!

Landen bezocht: